Adolfo Meškinio (Kleboniškio) tilto rekonstrukcija, Kaunas, Lietuva

  • Statinio tipas:
  • Infrastruktūra
Per visą ekraną Užverti Street View

Adolfo Meškinio (Kleboniškio) tiltas per Nerį Kaune yra pertvarkomas.

2022 m. pavasarį buvo atidarytas naujas – šiaurinis tiltas, vidurinysis tiltas - nugriautas, o pietinis tiltas iš esmės rekonstruojamas. Tiltai ties Kaunu per Nerį, magistralėje A1 yra intensyviausi Lietuvoje. Kelio ruožu nuo 99,03 iki 100,47 km kai kuriomis dienomis automobilių srautas siekia iki 78.000.

Kleboniškio tilto rekonstrukcijos 2-ro etapo metu, siekiant atskirti tranzitinį eismą nuo vietinio ir taip užtikrinti eismo saugą, vietoj nugriauto viduriniojo tilto statomi du nauji. Po rekonstrukcijos vidurinieji tiltai bus skirti tik tranzitiniam eismui. Darbus atlieka AB „Kauno tiltai“, bendra projekto vertė siekia virš 68 mln. Eur.

„Peikko Lietuva“ naujų tiltų nutiesimui pagamino ir pristatė paslėpto tipo modulines įbetonuojamas gembes PCs®. Nors PCs® gaminiai pagal pirminį sumanymą skirti atremti gelžbetoninėms sijoms ant kolonų, tačiau projekto inžinieriai sumaniai juos panaudojo išspręsdami naujos tilto konstrukcijos prastūmimo metu susidarančių horizontalių jėgų perdavimą į atraminę pamatų konstrukciją. Tam buvo panaudoti 96 vnt. PCs® 15 tipo, patys didžiausi gaminiai, turintys net 15 tonų vienetui siekiančią laikančiąją galią.

Džiaugiamės, kad „Peikko“ sprendimai gali būti plačiai pritaikomi ir sėkmingai naudojami statant išskirtinius, valstybinės reikšmės objektus, tokius kaip automagistraliniai tiltai.

Plačiau down-arrow.png

Projekto duomenys

Vystytojas:
VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija
Rangovas:
AB Kauno tiltai
Konstrukcinė dalis:
UAB Kelprojektas
Projektavimo darbų pradžia:
2022
Užbaigimo metai:
2024

Panaudoti mūsų sprendimai

Susisiekite su mumis

Saulius Grigas

Saulius Grigas

Pardavimų ir projektų valdymo skyrių vadovas

Mob. +370 614 40120
[email protected]