Naujasis pastatas bus dviejų aukštų. Pirmajame aukšte planuojama įrengti keleivių registracijos erdvę su savitarnos zona. Taip pat bus įrengtos bendros viešos erdvės, kavinės ir kitos komercinės zonos bei oro bendrovių biurai.
Pastate bus įrengtos visos būtinos techninės erdvės – bagažo patikros ir rūšiavimo, inžinerinių sistemų patalpos.Pastačius naująjį terminalą, bendras Vilniaus oro uosto keleivių terminalų plotas išaugs trečdaliu, o keleivių pralaidumas – dvigubai (nuo 1 200 iki 2 400 keleivių per valandą).
“Peikko Lietuva” konstruktoriai šiam objektui suprojektavo DELTABEAM® sijas ir 610 mm skersmens kompozitines kolonas. Viso objektui buvo pagaminta ir pristatyta 0.7 km DELTABEAM® sijų, kurių panaudojimas leido išpildyti plonų perdangų konstrukcijų reikalavimą.
Esminius iššūkius projektavime lėmė itin retas kolonų tinklas (12,6 x 12,6 m) ir didelės apkrovos. Net ir prie tokių sąlygų DELTABEAM® sijų panaudojimas reikšmingai neišdidino perdangos konstrukcijos storio. Buvo panaudota optimali nekarpyta sijų schema, kuri leido turėti tik 200 mm aukščio lentyną po plokščių apačia.
Projektui buvo gaminamos net iki 15,7 m ilgio sijos, pagamintos ir transportuotos į statybvietę kaip vienas elementas. DELTABEAM® sijų atrėmimui dėl architektūrinių sprendinių buvo atsisakyta gelžbetoninių gembių kolonose bei buvo panaudotos modulinės,paslėptos įvairių tipų PCs® gembės. Vienoje vietoje panaudota net 1500 kN apkrovą galinti perimti PCs® 15 modulinė paslėpta kolonos gembė.
Sklandus bendradarbiavimas tarp projekto konstruktorių ir “Peikko Lietuva” projektuotojų užtikrino užtikrino sėkmingą ir kokybišką statybos projekto įgyvendinimą, atitinkantį visus techninius reikalavimus ir kliento lūkesčius.