Projekto architektūra pasižymi inovatyviomis ir unikaliomis formomis. Architektūrinę pastato idėją ir vizualizacijas parengė Daniel Libeskind studija kartu su lietuvių įmone ,,Archinova”. Pastatas bus išskirstytas į tris korpusus. Kiekvienas iš jų turės po požeminį garažą su 28-iomis elektromobilių įkrovimo stotelėmis. Pastato vidaus erdvę puoš įkomponuotas 25m. aukščio atriumas.
Pagrindinį korpusą sudarys 20 aukštų, likusieji korpusai turės po 7 aukštus. Pastatas bus A+ energinio naudingumo klasės. Projektas įgyvendinamas pagal BREEAM darnių pastatų standarto kriterijus ir sieks gauti „Excellent New Construction“ tvarumo sertifikatą.
„Artery“ konstrukcijų projekto dalies vadovas, „Peikko Lietuva“ vyr. konstruktorius Vytautas Cvirka pažymi, kad unikali projekto architetūra sukuria nemažus iššūkius kuriant ir įgyvendinant inžinerinius sprendimus. ,, Iš vienos pusės žiūrint, monolitinio gelžbetonio karkaso pastatas, turintis metalo konstrukcijų denginius –įprastas sprendimas statybose.
Kita vertus, siekiant išpildyti architektūrinę projekto viziją šie, mums gerai pažįstami, sprendiniai sudėtingėja – turėjome rinktis plieno lakštais armuotas monolitines sienas, kompozitines plieno-betono kolonas, įtempto gelžbetonio perdangas“.
Peikko Lietuva pastarajam projektui ne tik pristato platų produktų asortimentą, bet ir atlieka konstrukcijų projektavimą, reikalingus skaičiavimus.